tirsdag 22. januar 2008

Koh Chang - beacbeachbeach

Kort innpå

Etter 26 LANGE reisetimer kom vi endelig fram til Koh Chang, en liten drømmeøy i Gulf of Thailand(den er i og for seg Thailands nest største øy...).

Det virker imidlertidig som at dette er the romantic-get-away over alle, så vi er noen av de få som ikke reiser med kjæreste. I tillegg til de hundreogørti parene som er her, er det en hel drøss med det vi kaller forever backpackers. Det vil si folk fra 40+ med rasta, dreads eller lignende - de bruker dagene på å drikke øl og bade. Menmen, det fikser vi. hehe

Idag ligger vi bare på stranda, og gjør ingenting annet enn å sole oss, bade og spise frukt.

Planen videre er kanskje Koh Maak, og så Koh Tao som ligger sørover.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Marianne og Elisabeth.
Moro å lese nytt på bloggen igjen. Er jo inne og kikker flere ganger daglig - kjempegøy å se og høre fra dere. Du har ikke noen bilder fra raftingen da Marianne? Vi hjemme kunne ikke se deg for oss i en sånn situasjon...du er ikke det vi vil kalle utpreget sporty ;-). Her hjemme er virkeligheten nokså fjern fra deres - mørkt og kaldt. Det varmer å høre fra dere. Kos dere videre med sol og varme - og Marianne: Det føles som om det mangler en vegg i huset når du er borte. Vi er utrolig glad i deg og jeg har allerede begynt å glede meg til du kommer hjem igjen. Da skal jeg sette av god tid til å høre på deg. (Regner med at praten kommer til å gå jevnt en stund
:-). God reise videre.
Stor klem fra mammaen til Marianne

Anonym sa...

sawadee kah !!
Ja,nå var det jammen lenge siden sist jenter - en hel uke siden forrige "innlegg" fra dere, begynte nesten å bekymre meg litt...
Så veldig fint ut i Chang Mai området,og spennende med "karen-folket" .
Dere er jo som kjent IKKE "kjærestpar" !!, eller over 40, men tilpasningsdyktige som dere er, så går det vel bra endå !!! Ko Chan skal jo være en veldig vakker øy, så dere får nye det deilige vannet,de hvite strendene, og kose dere videre under palmene (heldiggriser !!)
Til slutt en liten advarsel : IKKE gjør som Nina da hun kjørte med natt-tog i Thailand - tok feil av lysbryteren og nødbremsen !!!!
Klem fra Ingebjørg

Anonym sa...

For min del kunne dere gjerne vært ett kjærestepar..

Mamma'n til Elisabeth sa...

Kjære Elisabeth og Marianne
Dette høres strålende ut....
Skulle gjerne ha ligget på den standa...
Her er det ikke akkurat strandvær.
Vi er på kveldsmat hos Husabø's. Men her river de ned kjøkkenet...
Einar og Olav mekker, med diverse maskiner som bråker.
Savner dere!
Kos dere.
Klem fra Bjørg

Anonym sa...

hei jenter!

jeg er i svergie nå,jeg.her er det ikke så varmt og ikke så veldig mange hvite strender.men det er fint her for det.
drömte om dere i går.(det betyr at jeg savner dere..)

kos dere,slapp av,le,se,smak og opplev!!!

Anonym sa...

heihei jenter.
nå er jeg også brun:) kom akkurat hjem fra egypt, og storkoser meg med bloggen deres.

det virker som om dere har det så bra! fortsett med det. ber for dere, og unner dere alt.

kjære dere - kjempegla i dere.
marenklem

hvorfor ikke... sa...

Jeg følger dere, også....med stOr begeistring!
Morsomt å lese og se. Dere er flinke til å blogge, nesten så man kjenner varmen og luktene litt av og til.
Fikk lyst til å prøve å sende noen klemmer alle de laaange mila med kabel, jeg også =) kommer de fram, eller?
GOD BLESS! god reise videre

irene sa...

Hei Jenter!
Ser ut som dere koser dere og opplever verden:)
Gleder meg til dere kommer hit på besøk<3
Klem fra Irene

Anonym sa...

Nei nå tror jeg pengene snart er slutt. Vikarer trengs på Grasnly!