torsdag 3. januar 2008

Adjøfest- en trist dag..




Nå blir det bare færre og færre dager igjen til 7 januar (merkelig nok), og i dag er det klart for adjøfest for våre kjære globetrottere hjemme hos Elisabeth. Marianne har akkurat sitti med dodøra oppe, og nå støvsuger ho mens ho plystrer til en Secret Garden sang. Elisabeth går rundt og styrer mens ho spiser frukt og på spisebordet ligger det fullt av brosjyrer og reisenotater.. Jeg vil bare benytte anledningen til å si at jeg synes det er begredelig at disse skjønne jentene skal være borte i 4 måneder!


SÅ nå vil jeg bare si til Marry (som er den morsomste jeg vet- og den rareste) og til min kjære Elisabeth at dere må kose dere helt utrolig mye, jeg (og mange, mange fler) er veldig gla i dere, og Gud er med dere hele tida, og ikke gjør noe ikke jeg ville gjort! Bortsett fra at mine neste fire måneder vil føles tomme- så ønsker jeg dere alt godt!


Dere er supre- smask fra Margrete (som veldig gjerne ville vært med.)

11 kommentarer:

Anonym sa...

ja, det er en trist dag. en virkelig sorgens dag med smil.

håper dere virkelig får en god tur, og jeg unner dere dette. så gla i dere. Pappan deres følger med, og det takker jeg for.

marenklem
det kommer flere underveis.

Anonym sa...

apropos virkelig mener jeg.

Gabriel Stevens sa...

Hey cool blog I can't is not in my language or any language I can understand. would be nice if you had another one in english, no pressure. How are you doing? I just started my last school that leads me to the end of this school year then Nigeria, but I will be back and when I do, I will come visit you sometime. Holla back at me when you can!

Ingvild sa...

Hei Kjære jenter! Ønsker dere en kjempe tur, få med dere masse gøy! lag minner og lagr minner:)
Guds fred!
Goklem fra ingvild:)

hvorfor ikke... sa...

YOHO!!!
God tur jenter. Gjett om jeg skal følge med! Jeg elsker reiseblogger.
GUDS FRED!!

Susanne sa...

Heia:D Ville bare ønska dokker ein skikkelig bra tur!!!

Mamma'n til Elisabeth sa...

Hei mine kjære jenter som snart drar avgårde.
Dette blir utrolig spennende og jeg unner dere det av hele mitt hjerte.
My best wishes for you!

Kommer til å savne dere veldig,men nå er dere klare for å oppleve verden...
God bless you
Klem fra mamma

Einar H sa...

Ja, da er avreisen et faktum. To spente jenter tok farvel med foreldre, søsken og kjæreste på Gardermoen i formiddag og er nå på vei til Wien og Bankok og det STORE utland.

Ja, det er like greit at dere har reist – dere begynte å bli ganske klare etter hvert... Vi ønsker dere en fantastisk reise og glade dager.

Stor klem fra pappa’n til Elisabeth

mamma`n til Marianne sa...

Så er dere endelig igang med den nøye planlagte turen. Jeg håper der får en super tur med minner og opplevelser for livet. Se, lukt, smak, lytt og lær! Vi her hjemme er utrolig glade i dere og stolte av dere. Nyt livet og turen - og vit at vi her hjemme gleder oss med dere. Og vi er her for dere når dere kommer hjem igjen. Vi tenker på dere og ber for dere.
Mange varme klemmer fra meg.

kjetil sa...

Lykke til på tueren! dere fortjener det beste:)
tips: ikke spis alt dere får servert.
Klemmer

Anonym sa...

Kjære Ingrid Elisabeth!
Det ble bare tid til en kort prat forrige fredag og det var jo koselig. Du virket litt stresset - ikke så rart kanskje?
Overgangen til Thailand er nok stor både på grunn av årstid og kultur. Her er det varmegrader og mørkt - blir trøtt av sånt vær. Thailand og frosk er bedre .. snakket akkurat med morra di (altså min lillesøster) hun kommenterte litt og ga meg adressen. Ha det fint begge to (møtte jeg Marianne på Kaldnes brua i sommer??) Hilsen onkel