tirsdag 15. januar 2008

forste uke i thailand - i bilder (hva syns du, ingebjorg?)

Dragon eye. Som fruktelskere med godtestopp er det vel neppe noen som lar seg overraske av at vi daglig spiser tre kilo hver?
Thaimaltid med nydelige Tok (Elisabeths kollega), tilberedt av hennes datter Liam.
Elisabeths vante utgangsposisjon ved pruting: hodet fram, stemme hoy og lys, smilet bredt, og veska strategisk plassert over brystet. Hun handler bare med menn.
Her er jeg foran et tempel, hvis navn ikke ligger ytterst pa tungespissen. Jeg kunne kanskje funet pa et, i og med at de farreste av dere hadde dobbeltsjekket? Det er i alle fall bygget av stein, og stammer fra khmertiden.
Tok og hennes soster. Vi har blitt tatt med pa vift i hele lokalsamfunnet, og vi elsker det.


av marianne

2 kommentarer:

Anonym sa...

heisann igjen jenter !!
Hva syns jeg ; jo, jeg synes det ser supert ut - og litt kjent.. !!
Men dere, har dere ikke kjørt "Sky-train" ?? Anbefales - framfor tuk-tuk, syns nå jeg da...litt tryggere,spør du meg - men dere er jo unge og tøffe :)
God tur til Chang Mai (der har jeg ikke vært !!)
Følger ivrig med - og venter på mere bilder, det er stas !!
Klemmer fra Ingebjørg

Anonym sa...

Marianne: Den klänning du har på dej är misstänksamt lik en viss klänning jag fick i julklapp gjord av blå frotéhandduk av dej...
Elisabeth: lyssna inte på marianne ifall hon vill bli buren uppför några trappor eller vill att du skall hämta juice, annars är hon en väldigt mysig resekamrat...

Lennart