mandag 25. februar 2008

Melbourne

Enten er byen undervurdert, eller sa var ikke vi informert nok, men Australias motemekka helt sorost var en super opplevelse. Her fant vi alt fra trendige solbriller (aussie style) til gedigne markeder a la Thailand. De 2 dagene vi var der brukte vi paa aa strolle langs elva, gaa paa gratiskonsert med Melbourne Symphoni Orchestra, spise piknik paa en liten flytebrygge, eller bare vandre rundt aa se paa alle de imponerende byggene i denne byen som er blitt vaar nye favoritt.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Marianne.
Jeg prøver å skrive en hilsen igjen. Har prøvd tidligere, men får se om jeg får det til. Har lest alt det dere skriver om. Artig skrevet. Flotte bilder. Høres ut som dere opplever noe hvert minutt. Kommer til å følge med dere videre.
Hilsen Nina (meg du jobba litt sammen med på Granly - om trekløveret you know).

Betty-Kristin sa...

Hei jenter!
kjempe kjekt å følge med på eventyret deres,det ser helt fantastisk ut! ;) go´tur videre! Gleder oss til å høre mer!

Anonym sa...

Hei Elisabeth
Du verden så fantastisk dere har hatt det så langt, med opplevelser som står i kø. Fikk adressa deres av moder'n i kveld og kommer garantert til å følge dere videre. Ønsker dere en opplevelsesrik tur Sc og Su.. Masse hilsener fra Marit og Steinar

Anonym sa...

Hei igjen Elisebeth.
Et lite tips fra en noe erfaren kamerat som har vært i Australia noen ganger.
Etter noen dager i Melburne (verdens største greske by foruten Athen), anbefaler han å evnt ta Greyhound buss nordover til Cairns- fint område med regnskog og selvfølgelig "Great barrier reef" som dere ikke må gå glipp av.
Med Greyhound kan man hvistnok kjøpe enveis bilett til endestasjon og gå av og på så mye man lyster underveis.
Masse hilsen Steinar A

Anonym sa...

Hei !!!!
har bare en ting å si...

DET E BARE SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FINT!!!!!

ha en god tur videre

kjetil sa...

NICE! ser veldig bra ut:) gjett om det regner her hjemme. hehe. nyt turen og opplevelsene!

margrete sa...

fine rosa solbriller! åhh, jeg vil å ha varme.. dere er fortsatt i mitt hjerte, snupper-daglig!

Susanne sa...

Ser heilt fantastisk ut!!! (hørres utrolig bra ut og:D) Nå vil eg og ut å reisa!!
Utrolig kjekt at dokke har reiseblogg, og kjempe kjekt at dokke oppdatere så ofta, og med bilder og det heila:)
Så må dokker begge to ha masse lykke til videre:)

Mamma'n til Elisabeth sa...

Kjære dere.

Nå vet jeg hvor vi skal reise neste gang...

Det høres fantastisk ut alt dere opplever.

KOS dere videre.

Vi følger dere i tanker og bønn.
Klem fra mamma og pappa.

Anonym sa...

Hei igjen jenter - Melbourne ser ut til å være en alle tiders flott by - og dere ser fremdeles like blide og fortryllende ut :)
kos dere videre på andre siden av jordkloden !!
Gleder meg til mere tekst og bilder...
klem fra mamma`n til Nina

Anonym sa...

henger meg på den ingebjørg;
blide og fortryllende:)

herlige dere er.