søndag 3. februar 2008

Thailand farewell

Kommentar overflodig.
Margrete, SE HER! vannflaske i kledelig blatt metall, northfacesekk og casual trekking clothes.. Jeg kan nar jeg vil.
Vi har alle hobbyer, og ja, Thailand er tilrettelagt for bade store og sma.

Ja, huff og huff som vi savner norsk vinter..

Verdens hyggeligste non-english-speaking thaipar. De var naboene våre på en av våre 13timers togturer... Og ja, de fora oss med lokale godsaker, fylt med vanilje.

Hva er vel en reiseblogg uten bikinibilder?

Andektig oppstilt i utgangsposisjon med geishablikk.

Marianne i sin nye favoritt-t-skjorte.

Vi adopterer venner: Elisabeths tremenning Stine tipsa oss om skjonne Thor, som villig stilte opp i Chiang Mai og tok oss med på vietnamesisk buffet.


11 kommentarer:

Mamma'n til Elisabeth sa...

ÅÅÅ vi savner dere veldig!
Kjemepekoselig å se bildene av dere sammen, de forteller jo mer enn ord...
Snøen lavet ned i helgen, men nå er den nesten forsvunnet.
Vi koser oss inne og fyrer på peisen.
Heldigvis merker vi at dagene blir lysere og lengre.

Anders-Johan hilser masse.

Masse klemmer til dere.
Hilsen mamma

Anonym sa...

Nå er klokka 0805 mandag morgen og snart andakt på læreværelset - drøm dere tilbake....Supert fortsatt å lese bloggen. Lykke til sørover til neste kontinent.

Anonym sa...

Ja, jeg kjenner virkelig misunnelsen komme krypende! dette er ille:( hjelper ikke helt å tenke på milano og Israel nå når jeg ser¨på bildene og det er drittvær ute! æsj... nyt det - og bruk masse penger på ting til de som venter på dere hjemme:D

Anonym sa...

Så flotte bilder!!! Blir så glad av å se på dere og hvor fint dere har det. En dag vil jeg til Thailand Marianne, med min egen personlige, lokalkjente guide. Så står snart et nytt kontinent for tur - for å oppleves av to fantastiske jenter. Pass godt på magen din Marianne - og gå til lege ved behov. God tur vidre, gleder meg til neste oppdatering.
Lange, varme klemmer til begge to.

Anonym sa...

sawadee kah !!
Så nå har dere altså forlatt vakre Thailand - med mange nye inntrykk og dyrebare minner, og er klare for nye eventyr - gleder meg til å "reise" videre sammen med dere !!(fikk dere forresten sitftet bekjenskap med livet UNDER havets overflate på Koh Tao ??)
Klemmer fra Thailand-friken Ingebjørg

hvorfor ikke... sa...

Dere er så supre, som deler dette med oss!!Blir rett og slett glad av å se på dere. En høydare på mandagskvelden;) God tur vidre!
God bless

Anonym sa...

åååå så kosli å se bilde av thor og ben!;)
Savner ho virkelig nå merker jeg:)
Ellers savner jeg også den huska Elisabeth sto på...har noen bilder av meg selv også på den hehe
håper d fortsatt er bra med dere;)
peace out

Anonym sa...

ååååååå... eg for bare mer og mer lyst det å reise eg òg...
Men koselig å høre at dere har det gøy.
Det er kjempe fine bilder...
ååååååååååå.....
Kosss dere videre!!

Hilde i Thailand sa...

Hei dere to!
For en flott blogg...og noe annet enn bare Bangkok, ja.. Koselig med besøk av dere på Lovsangshjemmet, og å spise ris på "hjørnet" vårt etterpå! God tur videre- jeg følger ivrig med på reiseskildringene!!
Hilsen Hilde

margrete sa...

marianne, jeg er så stolt av deg. takk for at du har dedikert et bilde til meg! blir veldig glad=) og det var fantastisk koselig at dere ringte!! kos dere videre..

nina sa...

Det var vel trist å reise fra thailand tenker jeg;) men fortvil ikke! dere kan dra tilbake en annen gang vettu- og da blir jeg med!! men singapore er også gøy da! Kos dere:):):)