tirsdag 12. februar 2008

siste nytt- sydney, litt in the rain

Sydney Harbor by night.

En av oss har en tendens til a ta bilder av reklamer, trykk, skilt og lignende. Jeg roper ikke hvem.
Noen landemerker er det umulig a hoppe over. Som operahuset. Been there, done that.
Darling Harbor, med tamme maker og sjarm i massevis, og ferjeforbindelse og uteservering.. og Starbucks.

Chinese Garden, der vi poserte mellom brudeparene.

A famous bridge. And a not so famous person.

Elisabeth i sitt rette, gronne element- det beste med ellers ganske intetsigende botaniske inngangsbilletter er at vi kan gjore det om til photoshoots.
Tidenes team pa Manly beach, en halvtimes ferjetur fra havna i Sydney.

Det var da enda godt vi kom til Australia, for hadde vi ikke vart her, ville vi kanskje for alltid forbundet dansk is med isbilen hver fredag. Den gang ei, her er dansk iskrem en sann delikatesse, dyre fristelser.


av marianne

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei på dere jenter!
Godt å høre fra dere igjen, begynte å bli lenge siden sist. Godt å se og høre se at alt er vel på den andre siden av kloden. Bildene forteller meg at livene deres fortsatt er fulle av gode oppevelser. Hvis du får et tilgjengelig tlf.nr Marianne så bare si ifra. Jeg ringer gjerne.....Her hjemme begynner det å gå mot vår, det er lyst både når jeg går på jobb og når jeg kommer hjem igjen - deilig. Om tre dager er det vinterfeire her - da skal vi også kose oss. Skal hilse fra mange kjente, og selvfølgelig fra alle her i familien.
Stor klem fra meg

Mamma'n til Elisabeth sa...

Endelig fikk vi se flere bilder!!
Har savnet dere.
Lurer på hvordan dere har det på sauefarmen. Er dere blitt gjetere?
Er det tørke der ennå?
Hils Barbro og Paul og Per Arne da!

Vi sjekker mailen flere ganger om dagen.( jeg er nok ivrigst)

Ha det godt, kjære dere jentene mine.

Klem fra meg også

Eirik Andreas Husabø sa...

ser ikke ut til at disse jentene har manko på kjærlighet fra sine mødre i alle fall....

håper dere har det bra marianne og liz! kos dere!

-eirik andreas

Anonym sa...

Eg har en liten tanke at når dere r på flyet til Norge kommer dere til å savne alle de stedene dere har vært... :)

Det bilde av Sydney by night e rooooooooo fint...
Digg..
Kos dere videre
klem

hvorfor ikke... sa...

HeiogHopp =)
Flott bilder. Det fra Chinese Garden er kult!
FDSMKMKK følger dere....og TAKK for det. God bless.
Smil fra Torunn

Anonym sa...

Heisann igjen !!
Tenk at dere er kommet til AUSTRALIA - nesten så langt som det overhodet går an å komme vekk fra Norge...(dere begynner vel å savne oss litt nå ??!! he-he)
Håper snart sola begynner å skinne på dere igjen - så ikke brunfargen forsvinner !!
Isen så jo ikke så verst ut !! - men den er vel ikke som den man får på "Swensens" ??
GOD TUR videre - gleder meg til flere bilder :)
Mamma`n til Nina

Anonym sa...

Hei!

Dykk er fillen goe som lager reiseblogg! Gildt aa sjaa kva de gjer.

Guds signing paa ferda. Gud er med, det har han lova. I tillegg er han der foer de kjem og...

Glede meg til aa sjaa dykk att!
Hjarteleg helsing Torbjorn i California.