torsdag 20. mars 2008

new zealand




5 kommentarer:

Anonym sa...

Såååå vakkert! Lev og nyt.
Klem

Anonym sa...

Heisann hoppsann!:)
Sitter å ler av deg, Marianne, du skriver jo litt morsomt, da..;P haha.. skjønner faktisk innimellom teksten der hvorfor noen kan se likheten mellom oss - bruker kanskje litt unødvendig lang tid på å komme til poenget.. Men hallo!hva hadde vel vært morsomt med å lese: Vi koser oss ..? var veldig koselig å prate med deg i sta, da, og jeg skal forresten hilse fra Ole Martin:) ok, vi snakkes! eller, ja, det var egentlig det jeg hadde å si for denne gang!

Anonym sa...

Nei uff uff, prøver dere å få meg til å bli sjalu av å se på de fine extra "BEAUTIFULL" bildene av New Zealand !!!

D var ikke noe kjekt for meg!! ;)lol!!

Ha det gøy og nyt d, fordi eg kan ikke d...

klem

Anonym sa...

åååå=D

det er ikke så mye annet å si! her er det plutselig snø for anledningen...

fortsett med å ta inn Guds nydelige kreasjoner! og hold gjerne fram med å dele de med oss:)

Anonym sa...

savner dere så. jeg er så gla i dere.

er hjemme i tønsberg nå, og jeg kjenner dere mangler. midnattsmesse med stearinlys, messing med Runa og en helt særegen og litt spesiell samstemthet utfor domkirka, er ikke helt den samme uten dere.

hehe, marthe. dere er likere enn middels, selv til søsken å være:) og jommen meg syns jeg dere har det litt fra ho mor.