fredag 28. mars 2008

Nya Zealand(som vaare venner i ost sier)

New Zealand har vert stedet for de veldig store, luftige actionfylte opplevelsene, og ogsaa de helt rolige opplevelsene. Vi har baade gaatt og floyet opp til 3-4kilometers hoyde, sett paa og badet i varme kilder, svomt i stille vann, svomt med delfiner, spist utrolig god mat hos Robbie og Erik, spist indisk takeaway paa en gatebenk, sovet paa hvert vaart rom for forste gang paa 2,5 maaneder(det foltes veldig ensomt), hatt en dobbeltseng hver i 6 netter, rafta ned et 7meters fossefall(vi datt selvfolgelig begge ut av baaten), vert paa 3 maorishow, brukt mer penger enn vi ville, mista, odelagt og erstattet diverse kler og kameraer, droppet aa dra til soroya, selv om ALLE sier at den er den fineste, vert paa kino og ledd mer enn noengang.

Ja, det var et lite utsnitt av vaart opphold her paa New Zealand, Fiji neste!

4 kommentarer:

Mamma'n til Elisabeth sa...

Høres ut som om det har vært kjempefint. Men-hvem er det som mister ting og ødelegger kameraer?H

eHa en god tur videre.

Klemmer

Anonym sa...

Ka skal eg si.... eg leser at dere har det uuuuuuutrolig kjekt og gøøøøy !!! ..
Eg blir nesten misunnelig ;)

Anonym sa...

Hi Elisabeth. The California cousins, David, Mary, Brian, Michelle and Bethany are thinking of you, and hoping that you are having a fun time. Stay well, and we will see you soon.

Anonym sa...

Det er så gøy å lese bloggen deres, selv om jeg blir litt dårlig av å ikke være på reise selv. Gleder meg til dere kommer tilbake!! Her er det eksamenslesing om dagen, så jeg for fortsette å lese litt om antibiotika og kjemoterapeutika. Glad i dere og Gud velsigne dere på reisen videre:) Klem Signe