onsdag 16. april 2008

livet smiler

Vi inspiserer kuene pa farmen til Mary og David, to av de mange slektningene til Elisabeth som gir oss mat og seng og smiler til oss.

Her er solvet. Solvet er en bmw med bade stil og personlighet. Hun har hvit pels pa setene.

Ingenting slar litt storbyposing. Her i det italienske kvarteret i San Francisco.

Demonstranter protesterer mot OL i Beijing. Og motdemonstranter flagger FOR kinesiskarrangert OL.

Vi sa nesten Arnold Schwarzenegger her. Det vil si, vi satt iallfall pa kontoret hans og sa pa bildet av han og kona.

5 kommentarer:

margrete sa...

nå kan dere snart slutte å oppleve ting, synes jeg.. dere har ikke godt av mer! kom hjem til meg i stedet!

Anonym sa...

Ser på dere og smiler......veldig moro med bilder!
klem

Anonym sa...

dere r visst bonde nå..

Anonym sa...

Hallå.
Ser dere er i USA nå. Og opplevd utrolig mye. Har vært i San Fransisco og det er en fin by. Dere må dra til Alcatraz og kjøre ut av byen til Napa Valley. Kul by ikke sant? Med alle de bakkene og trolleys. Enjoy!
Hilsen Nina G. (remember me Marianne?)

marianne sa...

hei nina! klart jeg husker deg, og vi sees vel snart igjen tenker jeg:) san francisco er kjempefin, jeg var dum og hadde pa trange sko (resulterte i gnagesar etter sju timers trasking), men liker fortsatt byen!

takk for tips, vi prover a rekke sa mye som mulig!

marianne